قیمت لوله پلی اتیلن-پمپ صنعتی-پمپ کارواش-بوستر پمپ

آب نیرو وارد کننده انواع پمپ آب خانگی ، پمپ صنعتی ، بوستر پمپ در تمامی ظرفیت ها در کنار تولیدات لوله پلی اتیلن می باشد .

قیمت لوله پلی اتیلن-پمپ صنعتی-پمپ کارواش-بوستر پمپ

آب نیرو وارد کننده انواع پمپ آب خانگی ، پمپ صنعتی ، بوستر پمپ در تمامی ظرفیت ها در کنار تولیدات لوله پلی اتیلن می باشد .

پمپ آب کف کش ایتالیایی و پمپ کفکش چینی ، پمپ کف کش پنتاکس ، پمپ کف کش استریم

پمپ کف کش – کف کش آب – پمپ آب کف کش – پمپ کف کش استخر – پمپ آب اسخر و چاه – پمپ کف کش – پمپ ضد آب – پمپ درون استخر – پمپ آب درون چاه – پمپ آب چاه آب

از پمپ کف کش برای انتقال آب از استخر و چاه های آب استفاده می شود . این الکتروپمپ به دلیل اینکه ضد آب می باشد می توانند تمام آن داخل آب قرار گیرد و آب را به بالای استخر ها و یا چاه ها انتقال دهد. پمپ کف کش عموما برای آب های تمیز استفاده می شود. پمپ کف کش آب دارای خروجی های ۱ تا ۴ اینچ می باشند. توان و قدرت کاری این پمپ کفکش از ۰.۷۵ اسب تا ۱۰ اسب می تواند قدرت داشته باشد.

انتخاب پمپ 

احتمالا بزرگترین مسئله ای که یک مهندس طراح در سیستم پمپها با آن روبرو است  انتخاب گروه ، نوع ارتقاع آبدهی ( ظرفیت)  پمپ و جزئیات دیگری که در سیستم بکار می رود است معمولا تنوع پمپهای موجود و کاربرد های آنها و امکانات هر کدام آنقدر وسیع است که انتخاب پمپ مورد نظر از بین آنها معمولا مسئله ای دشوار است. 

در مبحث فوق سعی شده است که مشکلاتی را که در سر راه انتخاب پمپها وجود داشته به نحو مقتضی حل گردد در صنعت و کارهای طراحی و مهندسی به سه طریق یک پمپ انتخاب و خریداری میگردد.

• اطلاعات کامل ایستگاه پمپاژ شامل مشخصات هیدرولیکی سیال و مشخصات ایستگاه توسط خریدار به سازنده داده می شود و سازنده با توجه به اطلاعات فوق پمپ مناسب را انتخاب می کند. 

• خریدار محاسبه دقیقی از سیستم پمپها کرده و با استفاده از کاتالوگها و منحنی های مشخصه پمپ مورد نظر را سفارش می دهد.

• این راه ترکیبی از متداول  و دوم است.

اینکه کدامیک از سه روش بالا مناسب است بستگی به دقت بروشورها و دقت طراح و حساسیت ایستگاه پمپاژ دارد در هر صورت کاتالوگی که سازنده می دهد در آن تمام مشخصات پمپ شامل آبدهی ارتفاع کل ، شرایط مکش … نوشته شده است و برای انتخاب ملاک خوبی است و مسئولیت صحت آن نیز بعهده سازنده می باشد. 

اطلاعات مربوط به شرکت سازنده 

بسیاری از شرکتهای سازنده پمپ فرمهائی دارند که اطلاعات اولیه برای پمپها توسط مهندس واحد در آنها پر شده است که اطلاعات فوق برای  شرکت سازنده بسیار مفید است استفاده از فرمهای مخصوص فوق جهت جلوگیری از اینکه اطلاعات با اهمیتی از قلم نیفتد خیلی مفید است و باید دقت شود که تمام اطلاعات مورد لزوم برای ایستگاههای پمپاژ داده شود و دادن هر گونه اطلاعات نادرست و یا ناقص منجر به انتخاب نادرست پمپ برای یک مهندس طراح می شود . 

در مورد اطلاعات مربوط به مشخصات هیدرولیکی نیز مسئولیت صحت اطلاعات داده شده در بروشورها به عهده سازنده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.